Aanbevolen: opkoper bedrijfswagens - Auto verkopen
All Categories
Featured
Table of Contents
Best een productieve periode. Tussendoor natuurlijk het WK voetbal volgen… Het was tot gisteren eigenlijk best wel goed vliegweer. Dus heb ik ook de nodige vluchten gemaakt (auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be). Tussen vier december en gisteren heb ik er 71 in mijn logboek kunnen schrijven! Vorige week heb ik zelfs bij Renkum gevlogen. Met Gerth
Voorwaar niet slecht voor een wintermaand… Je moet er namelijk behoorlijk de kou voor trotseren. En per keer niet langer dan een uur buiten zijn. Anders word je wel héél koud. Maar het belangrijkste is de discipline opbrengen om ook echt te gaan! Zo kon ik zaterdag kiezen uit voor het eerst dit jaar gaan schaatsen of vliegen.
En daarna nog lekker een uurtje zweven met mijn 2,4 meter Phoenix 2400. Dat was meteen de koudste vliegsessie van deze maand! Tot nu toe dan… Rij, vlieg en kabbel voorzichtig… Surprise… Vandaag snijdende oostenwind kracht drie tot vier - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Nog erger dan gisteren. En met 2 graden Celsius voelt dat aan als ver onder nul
Lange onderbroek, gewone huisbroek en daarover een extra dikke overbroek. Relikwie van mijn tijd bij de luchtmacht. Komt nog altijd goed van pas. Over mijn trui een isojasje (auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be). Ook al overgehouden van mijn prachtige tijd bij de KLu. Daarover een heel oud rood (!) trainingsjack en dan mijn overjas. Je kunt je maar dik aankleden
En toch niet al te lang in die Siberische kou zou hoeven te vertoeven. Ditmaal had ik gekozen voor mijn trouwe Robbe Charter NXG. Goed te handelen in een beetje wind. Na de eerste start ging ik op mijn krukje zitten, dat ik tactisch had opgesteld in de luwte van een paar grote rollen hooi.
Het was te doen… Tijdens de derde vlucht nog een parachuutje gedropt. auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Die woei wel erg ver weg. Maar de wind was ook al aangetrokken! Er stond nu zeker een kracht vier. Toch wel koud! Dus besloot ik geen vijf vluchten te maken, maar vier. Dat record moest dan maar even wachten tot morgen
Dus na de vierde vlucht snel naar huis. Naar mijn lief die lekker aan het puzzelen was. Ik had zin om weer mee te gaan helpen. Onze favoriete winterbezigheid… Thuis eerst de accu’s aan de laders gelegd en dan de gegevens uit mijn logboek overgebracht naar de website. En daar kwam de verrassing! Ik had me één vlucht vergist, zodat ik het jaarrecord al had verbroken.
Morgen is het pas sinterklaas… Rij, vlieg en surprise voorzichtig… Crash… Af en toe doe ik nog wel eens domme dingen… Vanmorgen moest er natuurlijk gevlogen worden. Maar niet te lang. Want oostenwind kracht 3 en 2 graden boven nul (auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be). Gevoelstemperatuur onder het vriespunt dus. Mijn nieuwe schoenen zijn waterdicht
En mijn vingerhandschoenen zijn ook weer klaar. Gisteren eigenhandig twee gaten gestopt. Bovendien heb ik mijn overjas gerepareerd. Ik kan er dus weer tegen… Niet te lang vliegen dus. Inzetten op vier vluchten van twaalf minuten, zodat ik binnen het uur weer in ons warme huisje kon zijn. Twijfel tussen de Flying Wing en de Mustang.
Wat er nu gebeurde is geen dom ding. Maar gewoon botte pech… De Mustang moet je starten met een onderhandse worp, en dan flink hoog opgooien. Ik doe dat met rechts (auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be). Altijd penibel om je rechterhand dan weer snel aan de stuurknuppel te krijgen. En dát ging deze keer mis
En dus greep ik mis - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Ik miste met mijn vingers de stuurknuppel! Het zeer wendbare toestel rolde om en stortte ter aarde. De schade viel mee: een stuk van ongeveer tien centimeter van de linkervleugel afgebroken. Mooie breuk, gemakkelijk te lijmen. Wat ik daarna deed, was wél dom… Nou kwamen die Mustangs in WO 2 wel vaker terug met een of meer stukken eraf
Dát bleek wél een dom ding… Ditmaal ging de start probleemloos. Al wilde de Mustang wel over links rollen. Nogal wiedes, er ontbrak immers een behoorlijk stuk van de linkervleugel. En dat geeft een aanzienlijk verschil in lift aan beide kanten. Ik besloot om de rolbeweging niet weg te trimmen, want thuis zou ik het ontbrekende stuk vleugel er toch meteen weer aan lijmen.
Het duurde dan ook niet lang of ik verloor de controle. En daarbij was het toestel met de wind mee ook nog eens gevaarlijk dichtbij de openbare weg gekomen. auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Bang dat hij aan de overkant boven de woonwijk zou geraken, deed ik een poging om hoogte te winnen en hem mijn kant op te dirigeren
Hij rolde op de kop. Ik kon hem nog net horizontaal krijgen en liet hem ‘gecontroleerd’ in het weiland crashen… Nu had hij meer schade dan eerst! De prop was gebroken en de cockpitkap ook. Maar het is allemaal te repareren. Dus noem ik dat ‘lichte’ schade. Hij kan op de berg te repareren kisten, die steeds groter wordt.
De eerste lancering deed ik zonder handschoen. Maar dat werd me tijdens de vlucht te koud. Toch maar weer opgooien met de handschoenen aan. Zonder problemen. Vier keer achter elkaar… Zodoende heb ik vandaag toch weer vijf vluchten in mijn logboek - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. En het gemiddelde zit nog boven de tien minuten per vlucht ook
Ik wist al dat ik dat en passant fluitend ging halen. En nu geen domme dingen meer doen… Rij, vlieg en crash voorzichtig… Feest… Vandaag bestaat onze jonge club alweer een jaar (auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be). Waar blijft de tijd toch… Uit noodzaak opgericht, omdat men zo nodig mijn al sinds 2016 bestaande club moest afpakken
Want ik heb ze nog voorgesteld om zelf een nieuwe club op te richten. Maar dat was ze kennelijk te veel. Nee, het nieuwe bestuur moest en zou mijn club overnemen en geheel veranderen. Zodanig dat ik me er niet meer in herkende… Afijn, we zijn over de daarmee gepaard gaande ellende heen.
Zo heb ik bijvoorbeeld nog van geen enkel lid een reactie gehad op mijn ingezonden brieven - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Ben benieuwd of het nieuwe bestuur die wel aan de leden heeft voorgelegd - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be - auto verkopen export - autoopkoperbenelux.be. Dat zou toch wat zijn zeg… En ik vraag me ook nog steeds af waarom geen van die leden nog ooit contact met me heeft opgenomen
Latest Posts
Auto Verkopen Buitenland
Auto 2dehands Verkopen
Hoe Auto Particulier Verkopen - Autoopkoperbenelux.be